سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرعت وبسایت

 

سرعت وب سایت

کلیه می‌دانند که سرعت سایت، فاکتور بسیار مهمی میباشد؛ این استدلال در درجه بندی گوگل و موتورهای جستجو گر شبیه تأثیر دارااست سئو در مشهد و یوزرها وب سایت های نادر سرعت را رها می نمایند. می بایست کارایی فرمایید که سرعت وب سایت شما در موقعیت باصرفه باشد. به همین مراد گوگل ابزاری را با اسم PageSpeed Insights معرفی می نماید که ایده های بسیار خیر و خوبی را در رابطه با اینکه به چه شکل میتوانید سرعت هر پیج را در سایت خویش (در گوشی یا این که دسکتاپ) ارتقاء دهید، به شما ارائه می‌دهد:

 

 

 

علاوه بر ابزار گوگل درین ارتباط، ابزارهای بدون‌پول دیگری هم برای بررسی سرعت صفحه های در تلفن همراه، در دسترس میباشد که یک کدام از شایسته ترین آن‌ها Web Page Test میباشد. این ابزار به شما این قابلیت و امکان را میدهد که تحت عنوان یک استفاده کننده معلوم از تارنما بازدید نمائید و به صورت جامع تری سرعت تارنما خویش را محاسبه فرمایید.

 

معیار سعی در گوشی

ابزار Google’s Search Console یک گزارش بسیار دارای فایده را در رابطه با معیار همت تارنما در گوشی به شما ارائه میدهد. از روش این ابزار، شما میتوانید خطاها و خطاهایی که دراین مورد، بوسیله گوگل شناسایی شده‌است را حین بازدید از سایت موبایلی پیدا نمایید.

 

برخی از خطاهای احتمالی عبارتند از: مجاورت بودن عنصرها قابل لمس (دکمه های فراخوان، پیوند ها و غیره)، استعمال از flash و هماهنگ نبودن بعد ها محتوا با viewport. در‌این ابزار هر خطایی با لیستی از URL هایی که‌این غلط در آن ها وجود دارااست تحت عنوان مثال آورده شده‌است، که‌این بدون‌شک داده ها بسیار با ارزشی میباشد.

 

خطاهای مرتبط با بالا و ذیل کردن برگه

شما می بایست هر چه زودتر، خطاهایی که به بالا و زیر کردن صفحه ها وبسایتتان مربوط میگردد را رفع فرمایید تا مخاطب تجربه ی مثبتی از بازدید سایت شما داشته باشد. با به کار گیری از Google’s Crawl Error Report در ابزار Search Console، میتوانید خطاهای مرتبط با URL های مختص به تلفن های هوشمند را شناسایی فرمایید.

 

DYNAMIC SERVING

این ساختار سبب میگردد که یک سایت، طرح و محتوای مرسوم خویش (custom) را برای یوزرها موبایلی، با یک URL اجرا نماید. در حالتی‌که در پژوهش ها خویش به‌این سود رسیده اید که کردار یوزرها موبایلی شما با کردار یوزرها دسکتاپ شما متعدد میباشد، این ساختار برای شما مطلوب میباشد.

 

مغایر ساختار responsive web design، ساختار dynamic serving برای اکران محتوا برای یوزرها متفاوت (در دستگاه های متفاوت) HTML های متفاوتی را به عمل می‌گیرد. سرورهای اینترنتی نیز از اینکه برای سرتیترهای HTTP )Vary HTTPهای متغیر) چه چیز را اکران دهند، طرح ریزی گردیده اند.