سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با 7 مورد از محبوب ترین موتورهای جستجو در جهان آشنا شوید.


با 7 گزینه از دوست داستنی ترین موتور‌های کاوش در دنیا آشنا گردید.در اینجا تحلیل مختصری از مزایا و معایب هفت موتور کاوش دوست داستنی  سئو در مشهد   و تعدادی نکته برای باصرفه‌سازی آورده شده‌است. وقتی که ما روزمره در محاسبه و چک ترافیک \" ارگانیک گوگل\" یا این که \"یا این که cpc گوگل - تبلیغات کلیکی\" هستیم، مجال‌های از دست رفته اکثری درین در بین وجود داراست؛ چرا‌که بعضی اوقات هزاران زمان دیگر که در اطرافمان وجود داراست را نمیبینیم. از این رو، بایستی برای آن هزینه‌ای بپردازیم که می تواند موقعیت بهتری را برای ترافیک تارنما و / یا این که بهبود آن با کارایی نادر‌خیس ساخت نماید. این مقاله نگاهی به هفت موتور جستجوی پر اسم و رسم (آری، چیزی بیش تر از یک موتور کاوش دارای اسم و رسم بجز گوگل وجود داراست)، و نظارت مختصر آنها داراست.

 
 


 
موتور کاوش گوگلگوگل با در مشت داشتن بیش تر از 75 درصد از سهم بازار کاوش، نیازی به معرفی شدن ندارد. با این هم اکنون، این موتور کاوش در ابتدا تمامی ی  لیست‌های مربوط به موتورهای کاوش قرار می گیرد.
این موتور کاوش تحت عنوان یک پروژه تحقیقاتی در سال 1996 بوسیله سرگیی برین و لری پیج عرضه شد و آنان در سال 1999 سفارش 750 هزار دلاری را برای فروش آن ارائه نمودند. این توصیه رد گردیده، گوگل را در بالا لیست \"معاملات تجاری بد\" قرار اعطا کرد. کمپانی آلفابت گوگل اکنون حدود 650 میلیارد دلار بها دارااست. گوگل به جز توانمندسازی حاصل جستجوی خویش، نتیجه ها کاوش را برای طیف بزرگ‌ای از موتورهای دیگر ، به عنوان مثال Ask.com ارائه می نماید.
مزایا و معایب:جذابیت بالایی که برای قرارگیری در بالا نتیجه ها کاوش گوگل وجود داراست، ترافیک بالقوه ی عظیم ای را تولید می نماید. عیب آن، این میباشد که هر کسی این ترافیک را برای خویش می خواهد و در فیض جستجوی ارگانیک و جستجوی رقابتی و پرداخت گردیده آن، هزینه بر خیس میباشد. علاوه بر این، بخش اعظمی برهان می‌نمایند که گوگل با امتیاز دهی به واسطه کلیک روی وبسایت‌ها و دستیابی بدون واسطه به نیازها و هدف های یوزرها، حاصل جستجوی پرداختی را کاهش می دهد و رقابت را معدود‌هزینه‌خیس می‌نماید.
 


 
موتور کاوش یوتیوبموتور کاوش یوتیوب در سال 2005 بوسیله PayPal احداث شد و 1 سال آنگاه به وسیله گوگل خریداری شد، و به موتور کاوش دوم دوستداشتنی تبدیل گشت. در یوتیوب بیشتراز 1.5 میلیارد استفاده کننده در ماه وجود داراست و هر روز بیشتراز 1 میلیارد ساعت ویدئو به یوزرها نمایش داده میشود (صحیح خواندید … میلیارد)
در صورتی‌که درباره ی اولی کلیپ آپلود گردیده در یوتیوب (برای دیدن کلیپ ایشان‌پی‌ان خویش را پر‌نور فرمائید) کنجکاو می‌باشید (این کلیپ بیش تر از 108 میلیون بازدید دارااست) جذاب میباشد بدانید که آن یک ویدئو 19 ثانیه‌ای از یکی‌از بنیانگذارانش به اسم \"جاوید کریم و مهربان\" در گلشن‌وحش میباشد.
مزایا و معایب:درصورتی که از جانب گوگل به قصه نگاه کنیم، نگاه بدین ترافیک زیاد بسیار سهل و آسان میباشد، ولی برای بازاریابان خطر به حساب میآید. استعمال از یوتیوب تحت عنوان ابزاری برای اخذ ترافیک نمی‌تواند دستکم گرفته گردد. با این هم اکنون، با دقت به اینکه بیش تر از 300 ساعت کلیپ در یوتیوب آپلود میگردد، استعمال از این موتور کاوش میتواند معضل برانگیز باشد.
با اعتنا به مجال‌های پرداختی ذیل سیستم گوگل ادوردز رقابت با آن هزینه کمتری داراست. به عبارت دیگر، در‌صورتی‌که بتوانید اعتنا یوزرها متبوع خویش را در یوتیوب با تبلیغات شگفت‌انگیز مانند آن‌هایی که بوسیله GoPro یا این که Blendtec انجام می شوند، جلب فرمائید، شما می توانید تبلیغات ارزانی داشته باشید
 


 موتور کاوش آمازونآمازون در سال 1995 راه اندازی شد و تحت عنوان یکی‌از او‌لین کمپانی‌های گسترده فروش جنس به طور آنلاین بزرگ شد. در بالا آمازون، آغاز به فروش کتاب به طور آنلاین کرد، البته تخت‌گاز بسط یافت. در سال 1999 ، بنیانگذار آن یعنی جف بزوس به جهت محبوبیت آمازون و در دسترس قرار دادن قابلیت خرید آنلاین برای عموم، غالب پاداش Times Person of the Year شد.
آمازون آنقدر چیره میباشد که سال قبل بیش تر از نیمی از جستجوهای خرید آنلاین را به خویش تخصیص داده میباشد. آمازون این برد را با ارائه قابلیت و امکان دسترسی مشتریان به غذاهای جدید ارگانیک با مغازه هول فودز مارکت به دست آورد و می اقتدار مطمئن بود که با این فرآیند، همچنان به صعود خویش ادامه می‌دهد.
چه کسی را می قدرت پیدا کرد که یک رابط بلوتوث با آووکادو جدید و ارگانیک نخواهد؟
 مزایا و معایب:نکات مثبت موتور کاوش آمازون با گوگل قابل قیاس میباشد. از جمله در شرایطی که میخواهید ویجت‌های آبی‌رنگ بفروشید و میخواهید که عده ای که در جستجوی آن میباشند شمارا به سادگی بیابند، آمازون آیتم قابل قبولی در این مورد میباشد.
در واقعیت، آمازون براساس ارقام، به شما امداد می‌نمایند تا در گوگل سکو‌بندی گردیده و مشتریان خویش را پیدا نمایید. البته در شرایطی‌که به سراغ آمازون نروید، برد چندانی به دست نخواهید آورد. عیب آمازون این میباشد که رقابت در آن شدید میباشد، و بها‌گذاری در آن برای مقایسه با دیگر فروشندگان شبیه، آسوده میباشد. تولیدات رقابتی، و هزینه فروش آن ها در آن واحد، می تواند بسیار پرهزینه باشد.
ورود به پروسه نخستین فروش در آن دشوار میباشد، آن هم صرفا در صورتی‌که شما یک مال منحصربه‌فرد نداشته باشید؛ به دلیل آنکه فروش و برخورد مشتریان برای جایگاه‌بندی اهمیت داراست. به همین برهان، کمپانی‌های احداث‌گردیده با محصول ها خوب و آوازه کافی می توانند منزلت خویش را به خیر و خوبی در‌این وبسایت محافظت نمایند.
همینطور آیتم‌های CPC برای تبلیغ جنس در آمازون وجود دارااست. این تبلیغات پاره ای گران میباشند ، البته شما در انتهای چرخه خرید میتوانید مشتریان خویش را داشته باشید، شاید از خودتان بپرسید که پس حقیقتا موتور جستجویی در فعالیت وجود ندارد؟ خیلی زود‌است که بگوییم چه‌طور الکسا کاوش و فروش آمازون را زیر‌تاثیر قرار خواهد بخشید، البته این مهم ترین نصیب داستان فروش  و کاوش در‌این تارنما میباشد.
 


 
موتور کاوش فیسبوکدر سال 2006، چهره بوک (همانگونه که می دانیم) دیده به جهان گشود. از سال 2004 تا آن مدت، فیسبوک فقط برای دانشجو ها قابل به کارگیری بود و در سال 2006، مشهور شد. اما این یک جنبش طبیعی وجود ندارد؛ آنهم زمانی که فیسبوک را با دیگر موتور های کاوش مقایسه میکنیم، با این توصیفات البته سال پیشین فیسبوک بیشتراز 2 میلیارد کاوش در روز داشت که از بینگ پیشی گرفت.
رخ بوک با بیشتراز 1.5 میلیارد استفاده کننده در هر ماه، به شغل ها و تبلیغ کنندگان قابلیت و امکان دسترسی باورنکردنی به بازار را میدهد و وضعیت ارائه سرویس ها و تولیدات به اشخاص متعدد را آماده می نماید؛ بدین معنا که به یوزرها پیشنهاد می نماید که در صورتیکه از فلان سرویس ها به کارگیری نمایند یا این که فلان فرآورده را خریداری نمایند به سود بهتری می رسند.
مزایا و معایب:چگونگی اکران تبلیغات و پیشنهادات در فیسبوک بسیار آشکار میباشد، فیسبوک مطرح ترین مقر ماهر یوزرها میباشد که ولی این راجع به کلیه پلتفرم های شبیه هم درست گو میباشد. بسته به تعداد اشخاص متبوع، هزینه تبلیغ در آن می تواند تا یکسری دلار به ازای هر کلیک بسیار ارزان‌خیس از گوگل ادوردز باشد، البته گشوده هم تبلیغ در آن تا حدی گران میباشد. برخی عامل می نمایند که فیسبوک برخورد ما یحتاج از نگاه پیروزی در تبلیغات را ندارد.
این در حالی میباشد که ترافیک از روش سیستم جستجوی ادوردز با عبارت های کاوش (در گوگل دست‌کم) یک تناسب ذاتی داراست، اکثری از تبلیغات رخ بوک مبنی بر عنوان ها شغل ها، جای ‌ها، علایق و دیگر داده‌های خاص به یوزرها نشان داده میشود. با این حالا، فیسبوک یک رسانه عالی برای دستیابی به کاربرانی میباشد که هیچ شناخت با شما و سرویس ها تان ندارند.
میخواهید مال جدیدی را ارائه فرمایید؟ به واسطه فیسبوک میتوانید دفترچه راهنمای الکترونیکی جنس خویش را در مشت کاربرانی قرار دهید که از وجود کالا تان بی خبرند؛ رخ بوک انعطاف متعددی در این باره داراست.
در حالی که دسترسی ارگانیک فیسبوک در یک سری سال اخیر به صورت چشمگیری کم شده‌میباشد، این پلتفرم قادر است منبع خیر و خوبی از ترافیک پرداخت‌نشده باشد. یعنی، حصول اطمینان از اینکه شما وفاداری خاصی به یک مارک دارید و به صورت مداوم در هم اکنون ساخت و ساز محتوای خوب می باشید. تعامل سازگار، کلید جایگاه‌بندی ارگانیک درین موتور کاوش میباشد.
 


 
موتور کاوش بینگموتور کاوش بینگ در سال 2009 جایگزین جستجوی MSN شد. این موتور کاوش در بالا صرفا 8.4 درصد از سهم بازار کاوش را در مشت داشت و بعد از آن از 10 درصد هم پیشی گرفت و در خرید و فروش سال بعد از آن، برای موتور جستجوی یاهو این رقم به 28.1 درصد رسید در سال 2016، آنان AOL را به وبسایت‌هایی که نتیجه ها کاوش را ارایه میدهند، افزودند. این مورد ها به آن ها یک مجال ویژه بخشید. پایانی داده‌ها از مایکروسافتنشان می دهد که‌این موتور کاوش اینک به 33 درصد از جستجوهای ایالات متحده اقتدار میدهد.
موتور کاوش بینگ همت های متعددی در فضای تبلیغات برای رقابت با موتور کاوش گوگل انجام داده‌میباشد و تنی چند از خصوصیت‌‌های خاص را به اطلاع رسانی‌های تبلیغاتی خویش اضافه نموده است؛ ازجمله افزایش عملکرد AdWords تا تغییرات مطابقت و همخوانی با کلمه ها کلیدی و بهبود گزارشات. پروسه فعالیت در‌این موتور کاوش به طور استاندارد انجام میشود و به مدیرانی که پیش از این با AdWords شناخت دارا‌هستند، یاری می نماید.