سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لینک های خارجی چقدر برای سئو اهمیت دارند؟

 

لینک و پیوند­ های فرنگی در افزون? Yoast سئو در مشهد   به چه شکل ارزیابی می­‌شوند؟

آیا تا به حالا به تاثیر لینک و پیوند های فرنگی بر seo تارنما اندیشه کرده‌اید؟ آیا تا به هم اکنون بر روی پست یا این که صفحه ها وبسایت خویش لینک و پیوند فرنگی قرار داده‌اید؟ در‌حالتی که جواب شما منفیست و حتی یک پیوند فرنگی هم بر روی صفحه ها خویش قرار نداده­اید، به شما سفارش می­کنیم که هر چه سریعتر دستکم یک لینک و پیوند فرنگی به محتوای خویش اضافه نمائید.

 

 اما چرا سماجت داریم که لینک و پیوند فرنگی اضافه فرمائید؟ به حیث شما این عمل صحت میباشد که صرفا به صفحه های سایت خودمان پیوند بدیم؟ درصورتی که لحاظ متخصصان بهینه سازی را بخواهید ابداً این عمل درست و منطقی وجود ندارد! در‌این نوشته ی علمی قصد داریم که اهمیت پیوند­های فرنگی در افزون? Yoast سئو را محاسبه کنیم.

 

آیا در چک پیوند­های فرنگی از Yoast بهینه سازی لامپ قرمز رنگ و یا این که نارنجی رنگ اخذ کرده‌اید؟ در‌صورتی‌که جواب شما مثبت میباشد یار ما باشید تا با طریق‌ی نظارت کردن لینک و پیوند­های فرنگی در افزون? Yoast سئو آشنا گردید و بتوانید لامپ خویش را به رنگ سبز تبدیل فرمائید.

 

پیوند فرنگی چه می‌باشد؟

لینک و پیوند ها گونه های مختلفی دارا هستند که متداول ترین آن ها عبارتند از:

 

پیوند­های داخلی:

به امداد این لینک و پیوند شما می­توانید صفحه های جانور در وبسایت خویش را به یکدیگر لینک و پیوند دهید. پیوند داخلی می­تواند به سئو تارنما شما یاری دهد. براین اساس برای ارتقای رتب? وب سایت خویش می­توانید فراگیری­های موردنیاز را برای تولید پیوندهای داخلی مشاهده کنید.

 

پیوند­های فرنگی:

 پیوند­های فرنگی به دو دسته تقسیم می­شوند که عبارتند از:

 

1.پیوند ورودی

به پیوندهایی که از تارنما های دیگر به اینترنت­وب سایت شما داده می­گردد، پیوند ورودی یا این که بک لینک و پیوند گفته می­گردد.

 

2.لینک و پیوند خروجی

 به پیوندهایی که از وبسایت شما به اینترنت­وب سایت دیگر افراد داده می­خواهد شد، لینک و پیوند خروجیگفته می‌­خواهد شد.

 

اعتنا داشته باشید که نظارت لینک و پیوند های فرنگی در افزون? Yoast بهینه سازی با دقت بر آیتم دوم انجام میگیرد. به عبارت دیگر Yoast بهینه سازی به لینک و پیوند هایی که از وبسایت شما به وبسایت دیگری داده می­گردد اهمیت می­دهد.

 

لینک و پیوند­ های فرنگی در افزون? Yoast بهینه سازی چه‌گونه محاسبه می­‌شوند؟

افزون? Yoast سئو برای چک پیوند­های فرنگی، تعداد پیوندهایی که بر روی پست یا این که ورقه قرار گرفته میباشد را به حساب آوردن می­نماید. در‌این شمارش لینک و پیوند­های فالو و نوفالو نیز شمرده می­شوند. پیوند­های فالو به لینک و پیوند هایی گفته می­خواهد شد که موتورهای کاوش می‌توانند آن‌ها را دنبال نمایند و به نوشته‌ی علمی امتیاز دهند و یا این که حتی رتب? آن را بالا ببرند. البته لینک و پیوند های نوفالو این اذن را به موتورهای کاوش نمی‌دهند که آن‌ها را از روش تارنما­های دیگر دنبال نمایند. به همین استدلال این پیوند­ها هیچ کمکی به سئو تارنما نمی­نماید و هیچ قیمت افزوده­ای هم به یار ندارند.

 

 پلاگین‌ی Yoast بهینه سازی ترجیح می دهد که پیوندهای فالو را در میان پیوند­های فرنگی شما ببیند. به همین ادله برای اخذ لامپ سبز می بایست دست‌کم یک لینک و پیوند فالو به پست خویش اضافه نمائید. در شرایطی‌که شما عمداً پیوند های نوفالو را به پست خویش اضافه کرده‌اید، Yoast سئو به شما لامپ نارنجی نشان می­‌دهد.

 

 

 

اخذ لامپ سبز از Yoast سئو برای آنالیز پیوند­های خروجی در نظارت بهینه سازی وب سایت

 

به منابع خویش لینک و پیوند دهید

آیا در ارزیابی لینک و پیوند­های فرنگی در افزون? Yoast بهینه سازی لامپ نارنجی رنگ یا این که قرمز‌رنگ اخذ نموده اید؟ در صورتی آری، شما می­توانید با اضافه کردن دست کم یک لینک و پیوند خروجی فالو (به هر پست و نوشته ی علمی­ای که می­خواهید) لامپ خویش را سبز نمائید. آیا تا به درحال حاضر با وبسایت­های دیگر درباره با پیوند خروجی کلام کرده‌اید؟ آیا به سخن­های شما عکس العمل خوب نشان داده­اند؟ در شرایطی که آری به طبعً به آنها لینک و پیوند دهید، چون آنها لایق این لینک و پیوند می باشند.