سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا شما این اشتباهات سئو را انجام داده اید؟

 

آیا شما این ایرادات بهینه سازی را انجام داده اید؟

گهگاه معمولی شمردن بهینه سازی موجب میگردد تا اشتباهاتی را انجام دهیم که به خسارت وب سایت و  سئو در مشهد   وب سایت میباشد.

1- خطا در تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب:

کاوش ها بر پایه ی عبارات کلیدی میباشد ، در حالتی که کلمه ها نامناسب کلیدی تعیین نمایید اکثری از بازدیدکنندگان سایتتان را از دست می دهید.

2- نادرست در بک لینک و پیوند های معدود بها:

کیفیت را فدای کمیت نکنیم نادر بودن تعداد بک لینک و پیوند ها ی اثرگذار و گران بها بهتر از داشتن تعداد متعددی بک لینک و پیوند بی بها است پس به هر قیمتی تعداد بک پیوند های خویش را بالا نبرید. آپ تو دیت نو گوگل پنگوئن تنها برای تارنما هایی میباشد که بک لینک و پیوند ضعیف  دارا‌هستند پس مواظب باشید در بک پیوند های خویش نادرست نکنید.

3- عدم بروز رسانی وب سایت

محتوایی بها داراست و در سئو وبسایت شما تاثیر گذار میباشد که همیشه آپ تو دیت گردد محتوای سابق بها وبسایت شما‌را تحت می اورند پس همیشه محتوای وب سایت خویش را آپ تو دیت فرمایید.

4-  عدم اهمیت دادن به یوزرها

در ایجاد محتوا و سئو وبسایت خویش نقش یوزرها پر رنگ میباشد چون آن ها میباشند که از وبسایت شما بازدید می نمایند و نقش مهم دارا‌هستند. وبسایت را صرفا برای موتورهای کاوش پباده سازی نکنید. موتورهی جستجوی گوگل متوجه عدم رضایت یوزرها می‌شوند.

5- از یاد بردن اهمین on page

در قدم در آغاز اهمیت on page بیشتر از off page  است ، اهمیت دادن به لغات کلیدی مطلوب، گزینش متن پست مطلوب و به کارگیری از پیوند های داخلی بخشی از مورد ها on page  می‌باشد که بی اهمیتی به‌این نصیب یک خطا در سئو بهینه سازی محسوی می‌شود.

6-  می‌ترسید مرتبه وبسایت خویش را از دست بدهید.

شما نمی توانید مدام شایسته ترین باشید باخت و پیروزی افت و پیشرفت برای تمامی وب سایت ها می‌باشد . ولی با آنالیز رقبا و دیگر تارنما ها و نکات مثبت آنان به پیشرفت و شایسته ترین بودن برسید.

7- عدم دور اندیشی از بها بک لینک و پیوند های  follow و unfollow

در پیوند دادن های گرانبها و بی قیمت توجه نمایید. اکثری از تارنما هایی که برای معرفی و تبلیغ وبسایت شما پیوند ارائه می‌دهند unfollow  میباشند. به کار گیری از پیوند های unfollow  یک خطا در بهینه سازی تارنما شما است.

8- وصال به فیض در کمترین مقطع:

seo اعجاز وجود ندارد بارها توضیح دادیم که seo وقتگیر میباشد و وصال به سود دلخواه نتیجه ها رعایت استانداردهای seo وصبر می‌باشد. فیض به دست آوردن در طول کوتاه یار با سئوی سیاه عواقب سنگینی برای وبسایت شما بهمراه دارااست.

9- امیدوار و اثبات گام باشید:

در حالتی که حقیقتا وصال به غرض برایتان اصلی میباشد دست از کوشش بر ندارید و ادامه دهید بهینه سازی فراز ونشیب متعددی داراست ولی قابلیت پذیر میباشد.